Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Multi
Zestien plus : een programma Nederlands als tweede taal voor volwassenen. Techniek
Authors: --- ---
ISBN: 9001262651 9001262678 900126266X 9789001262655 9789001262662 9789001262679 Year: 1990 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Vocabulaire progressif du Français avec 390 exercices. Niveau avancé.
Author:
ISBN: 9782090338713 9782090381306 9782090381313 2090381302 Year: 2012 Publisher: Paris CLE international

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Anders nog iets? : liedjes voor wie Nederlands leert
Authors: ---
ISBN: 9789085060154 908506015X Year: 2014 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Anders nog iets?' is een NT2-cursus, bestaande uit een cd en een werkboekje. Op de cd vindt u veertien liedjes geschreven, gezongen en gespeeld door Janjaap de Vries. Naast typische NT2-onderwerpen als kennismaken, de familie, het weer, naar de winkel gaan en de weg vragen, zijn er ook liedjes gebaseerd op ervaringen en onderwerpen aangedragen door cursisten zelf. Bij de liedjes hoort een werkboekje met veertien hoofdstukken (één per liedje). Alle liedjes zijn voorzien van gevarieerde, speelse oefeningen, met wisselende moeilijkheidsgraad. De oefeningen zijn geschikt voor beginnende en gevorderde cursisten, voor ouderen en jongeren. Ze sluiten aan bij andere lesmethodes Nederlands en maatschappelijke oriëntatielessen.


Multi
Contact! Nederlands voor anderstaligen
Authors: --- ---
ISBN: 9789460301346 9789460301346 9789460301353 9789460301360 9460301355 9460301363 9460301347 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Amsterdam Intertaal Intertaal

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Contact! is een driedelige, communicatieve, moderne leergang Nederlands voor hoogopgeleide, anderstalige volwassenen. De cursisten leren de Nederlandse taal als instrument te gebruiken voor het geven en ontvangen van informatie, het uiten van gedachten, gevoelens, ervaringen en meningen. Gedurende het doorwerken van de leergang krijgen cursisten de benodigde lexicale en grammaticale bagage. Alle vaardigheden worden getraind in een realistische, communicatieve setting. In de klassikale lessen zal veel gewerkt worden met het tekstboek, terwijl cursisten het werkboek voornamelijk zelfstandig zullen doorwerken. Het tekstboek bevat drie bijlagen: de transcripties van de luisterteksten uit het tekstboek, het grammaticaoverzicht, waarin de behandelde grammatica op thema staat gerangschikt, en een lijst met onregelmatige verba.


Multi
Adosphère 1 : méthode de français : A1 : cd audio élève
Authors: ---
ISBN: 9782011557087 2011557089 Year: 2011 Publisher: Paris Hachette Livre

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
L'enseignement aux enfants en classe de langue : cd
Author:
ISBN: 9782090353488 2090353481 Year: 2009 Publisher: Paris CLE International

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La collection "Techniques et pratiques de classe" propose aux enseignants de langue et aux étudiants en formation des ouvrages pour répondre aux questions théoriques et pratiques que pose l'enseignement des langues. Chaque titre de la collection contient une introduction méthodologique générale et des fiches des différents niveaux pour une application immédiate en classe.L'objectif de cet ouvrage est double :- Apporter des réponses théoriques et pratiques aux questions que pose l'enseignement des langues aux enfants;- Fournir à l'enseignant des propositions pratiques diversifiées qui lui permettent d'élaborer des séances d'enseignement-apprentissage adaptées à une tranche d'âge donnée.La première partie de l'ouvrage propose des éléments de réflexion théorique concernant l'enseignement du FLE aux enfants et les diverses spécificités de ce public : développement cognitif, socio-affectif et langagier, apprentissage et motivation, approches méthodologiques à mettre en oeuvre...Dans la deuxième partie, on trouvera de nombreuses propositions d'activités sous formes de fiches pédagogiques élaborées à partir de supports très variés : des comptines, des activités rythmiques, plurisensorielles ou interdisciplinaires, des activités pour entrer dans le monde de l'écrit, des situations de découverte de la littérature jeunesse...Un CD audio comportant des documents sonores divers (chansons traditionnelles, comptines, berceuses, activités de discrimination phonétique) accompagne ces fiches pédagogiques.https://www.cle-international.com/l-enseignement-aux-enfants-techniques-et-pratiques-de-classe-livre-cd-9782090353488.html#descriptif


Multi
Temps de saison : une méthode d'apprentissage du français inspirée de la suggestopédie. 1.
Author:
ISBN: 2870888260 2870888309 2870888287 2870888414 9782870888261 9782870888308 Year: 1995 Publisher: Bruxelles Hatier


Multi
Adosphère 2 : méthode de français : A1/A2 : cd audio élève
Authors: ---
ISBN: 9782011557155 2011557151 Year: 2011 Publisher: Paris Hachette Livre

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Tandem tempo
Authors: --- ---
ISBN: 9789030667940 9789030667957 9789030669654 9789030669661 9789030680574 9789030680567 903066794X 9030669659 Year: 2013 Publisher: Louvain-La-Neuve Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tandem Tempo richt zich op Franstalige adolescenten tussen 14-16 jaar. De methode wil de leerlingen zelfstandig leren werken op het niveau van woordenschat, wil hen trainen op luistervaardigheid en de grammatica inoefenen op zo'n manier dat de competenties ondersteund worden. De thema's van een beginnerscursus komen aan bod: kennismaken, vrije tijd, het weer, wonen, winkelen, eten en drinken,...

La messagerie : pratique de la communication commerciale en français
Authors: --- --- ---
ISBN: 2706103507 2706103493 9782706103490 9782706103506 Year: 1990 Publisher: Grenoble Presses universitaires de Grenoble

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by